Islam Malaysian Girls

HACKER SAFE certified sites prevent over 99.9% of hacker crime. Click to Verify - This site has chosen a thawte SSL Certificate to improve Web site security
  • Review your matches for free
  • Access to advanced messaging features
  • Trusted site backed by Cupid Media
1 - 20 of 100
lavender is from Malaysia

lavender (35)

Looking for Sincere Man for Serio... Miri, Sarawak, Malaysia
Seeking: Male 27 - 45 for Penpal
Religion: Islam

I describe myself as a kind heart person, creative, romantic. I am divorced woman with one child. I need a man who is compatible with me, who can accept me as the way I am, love me sincerely. I am looking for husband to complete my life, humble

5

Cherry Blossoms is from Malaysia

Cherry Blossoms (40)

Lets join me in life's adventure Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 24 - 50 for Penpal
Religion: Islam

First and foremost, don't bother to write to me if you're not serious.. I hate liars and dishonesty....I'm here to make friends and if I'm lucky I also hope to find my soulmates here... I'm a genuine average female looking for friendship or more fro

2

Scha (36)

A bubbly Chinese Muslim girl who ... Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 32 - 45 for Penpal
Religion: Islam

I am a very happy go lucky person with bubbly personality. I enjoy cooking and try out new recipes. I also love outdoor activities and meeting up with friends, exchange ideas on business and any other self-development. I am a purple freak who would just grab anything that is purple for my collection.

2

Linda is from Malaysia

Linda (30)

Hi.. Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 26 - 36 for Penpal
Religion: Islam

This is ironic. HONESTLY, I registered into this website many many months ago, because I was looking for part timers in remote area of Sarawak (Kapit, etc) for the company I was working with. It just never crossed my mind that I will register here for partners or anything as such. But today as I browsing through (after many months not log in) I can see that there are many people which are worth to make friends with. If you are someone who knows how to make people laugh, and kind at heart, u r most welcome to say hi. P/s: Parlo Italiano, ma per un po. Si, it sounds funny. :-)

5

gina is from Malaysia

gina (35)

live life to the fullest..... :) Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 30 - 41 for Penpal
Religion: Islam

i am 31..single, a woman from kl and working in law firm, i consider my self attractive with a good heart but i am very unlucky when comes to love(thats why im still single) i am looking for friendship and also a nice mature professional man to be a friend /companionship for movies maybe or lunch/dinner...im up to anything and pretty adventurous kind of woman...love riding/driving and traveling especially nice island /beach and also i enjoy music very much...i think i have sizzling personalities..

5

Dilla is from Malaysia

Dilla (29)

Excited & Ready to Start!! Subang Jaya, Selangor, Malaysia
Seeking: Male 24 - 33 for Penpal
Religion: Islam

♥ i worth more than what u can afford ♥ -live it,love it,enjoy it but don't cry over it- ~i be who i want to be,not what u want me to be~ ''respect is something u earn,its not something that i would just give to u'' 'The only things in life y

Erin is from Malaysia

Erin (36)

coffee maybe? :) Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 25 - 45 for Penpal
Religion: Islam

I prefer my coffee hot. love to see the world in different colours. Appreciate art, culture and such. I dance once in a while. Laugh at myself sometime. Will say yes to ice cream anytime. friendly. independent. loud. hardworking. softhearted. easy going. spontaneous. Here's mine. So what's yours?

2

Sue is from Malaysia

Sue (23)

Sue-sue Here!!!!! Shah Alam, Selangor, Malaysia
Seeking: Male 18 - 24 for Penpal
Religion: Islam

I'm a healthy grown lady of 18, studying in Taylor's University's School of Communication, I'm playful, energetic, smart, pretty and somewhat tom-boyish, I enjoy anime, martial arts, wrestling, venturing out-doors, movies, drifting (legally), and a

mazni is from Malaysia

mazni (44)

searching for true love Ipoh, Perak, Malaysia
Seeking: Male 40 - 45 for Penpal
Religion: Islam

I dont have that gorgeous look but i know i am an attractive woman because this is the remark i usually get from men. I am open minded yet conservative type of woman in the sense that i am faitfull, be a good wife and husband is everything to me. I e

5

NORZANA is from Malaysia

NORZANA (35)

hye, let know each other!!! Port Dickson, Negri Sembilan, Malaysia
Seeking: Male 30 - 42 for Penpal
Religion: Islam

Im not perfect, I just being ME. I love to laugh. I believe im a family person. An independent lady but of course seek attention from my future beloved. I love to travel but sometime financial could be the main barrier unless I put up the plan at from the beginning. I cant leave with out internet. Love shoes and watching movie at cinema. I love music so much but terrible at singing due to my tonsillitis. Always have a dream to further my study and im working on it.

5

hayatie is from Malaysia

hayatie (28)

Senyuman adalah cop kekal dalam k... Port Dickson, Negri Sembilan, Malaysia
Seeking: Male 24 - 33 for Penpal
Religion: Islam

Berserdahana, don't like the smell of a cigarette, like to travel looking for new experience and look at a new place, camera gile but not really photographer pro just for my own, collection:, n privated... happy associating with where2 org... 94366-2291. working and consorting with another person. A a good listener and able to give views, happy in associating with someone else, prefixed know and aware of the boundaries rumors of nor conversation, respect for the old man, spoiled like it on attention, bomb while study on upm, in the field of site policy and the economy the woods... insyallah wasgonna up in early 2014... and looking for job and life partner, I xpandai argument or pretend... i'm trying to improve my relationship with god and other people. Nothing Nothing's special very about me... sweep.. is anybody my kate Vicious... but may be the way i'm live... but the true I spoiled n like your attention... but i can look my self... %1 has invited you still learning complete myself to become a man, my wife and mama who can be useful to be your husband, boys and men out there... insyaallah. may god bless me. amen, can find my mukabuku Dryatz zeel if u interest to get know on me.

2

Amy is from Malaysia

Amy (26)

Fun-loving girl wants to hang out Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 24 - 32 for Penpal
Religion: Islam

I am not the ultimate hot-sexy-smart combo. But I can assure you a good time, if we are to hang out someday. I'm single, and currently seeking for new people to fill up that empty feeling I felt after a breakup. I am an economic history researcher during office hours, and a fun-loving girl looking to relax in the weekends. I enjoy traveling and reading books. When I am stressed, I would buy a train ticket to somewhere far far away, and enjoy the chug-chug sound and imagine I'm going for a holiday - after the stress evaporated, usually at the next day, I'll go back home. Whatever. I won't bite. :)

5

Diela is from Malaysia

Diela (33)

Mencari tuan empunya tulang rusuk... Shah Alam, Selangor, Malaysia
Seeking: Male 26 - 35 for Penpal
Religion: Islam

Difficult times have helped me to understand better than before, how infinitely rich and beautiful life is in every way, and that so many things that one goes worrying about are of no importance whatsoever.This is me, and I’m interested in you enough to show you my flaws with the hope that you may embrace me for all that I am but, more importantly, all that I am not.

2

Dhia  is from Malaysia

Dhia (26)

Muka Buku Nadia Filza Abdul Rahim Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 22 - 60 for Penpal
Religion: Islam

saya seorang yang berfikiran terbuka, periang, pemalu, gila-gila, mempunyai perwatakan berbeza di setiap masa, suka membantu, pandai jaga hati, boleh dibawa berbincang, positive, penyayang, suka akan budak-budak, sangat romantis, manja, mengada, HAH

5

Ayesha is from Malaysia

Ayesha (32)

Coffee Addict! Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 28 - 35 for Penpal
Religion: Islam

People that don't know me think I'm shy People that do know me wish I were. Good Girls are only Bad girls who did not get caught!! For once I want to be taken as I am and not as I'm portrayed. My sense of humor is probably a little dark, but i do love to laugh. I can be totally crazy when i open up, but i rarely do..To people i don't know they think im a SNob, (PEople! God gave me this arrogant features).i am bit manipulative- but i wouldn't be me without my flaws!

Nadia  is from Malaysia

Nadia (44)

catch me if you can Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 35 - 40 for Penpal
Religion: Islam

I am a young, enthusiastic, funny, down to earth , easygoing woman, responsible, full of energy who spent a part of his life travelling all over the world. i love cooking all sort of food , i like listening to classical music. I think that life shou

vivian is from Malaysia

vivian (31)

Lokking for good man Johor Bahru, Johor, Malaysia
Seeking: Male 45 - 72 for Penpal
Religion: Islam

I am not really good in talking about myself. Anyway I am down to earth, simple, open minded, determined and focus, when you get to know me you will get to discover more amazing qualities of me by yourself. I believe knowing person yourself is the best way to get to know someone

2

samara is from Malaysia

samara (41)

A nice and caring man Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 33 - 67 for Penpal
Religion: Islam

It is hard to discribe yourself when you try to picture yourself for the others to judge you as a future life partner. It needs a entire life to know somebody and yet it is a ongoing process. We pick the good and outstanding qualities in a person and

2

Nurul is from Malaysia

Nurul (27)

Johor Bahru, Johor, Malaysia
Seeking: Male for Penpal
Religion: Islam

Perfect girl is not real &real girl is not perfect If u chase a girl for her beauty, it will grow wrinkle If u chase a girl for her wealth, it will soon dry If u chase a girl for her fame, it will pass by If u chase a girl for her sincere heart, it will always stay yours. If u just want to play a waste stupid game (just for fun / married man trying to flirt / dirty lust talk) , don't u dare try to get to know me because I'm different kind of girl and seriously, I'm not here for your entertainment. World is a better place if we could see the PERFECTION in IMPERFECTION. I love it when I see old people together because it makes me believe that TRUE LOVE exist! assalamkosjakosogogkosmarfeogju

shannahhannz is from Malaysia

shannahhannz (27)

HAI SEMUA ADD ME K Shah Alam, Selangor, Malaysia
Seeking: Male 23 - 32 for Penpal
Religion: Islam

Sudah hampir berjam-jam aku duduk diatas pohon besar di halaman belakang rumahku. Tidak jelas pohon apa ini. Yang jelas pohon ini ukurannya besar dan sudah ada sejak pertama kali aku tinggal dirumah ini. aku memainkan harmonika pemberian nenek kemarin asal-asalan. Soalnya aku tidak tau cara memainkkanya. Dan aku heran kenapa nenek memberikannya pada ku. ''Rey! ayo turun! Disuruh sama ibumu! Soalnya udah sore!'' Aku menengok kebawah. Oh ternyata Sarah. Sepupuku yang setiap liburan musim panas, pasti akan berkunjung kemari. Dia pergi kemari bersama ibunya. ''hah??'' ucapku pura2 tak dengar. ''turuuuuunn!!'' teriaknnya terdengar kesal. Aku terkikik geli. ''aku tidak bisa mendengarmu, sarah! Suara mu kecil sekali!'' ''Turunnnnnnn!! kamu tuli ya?!'' ''hah? Guruuunn??'' ''Rey!!!'' ''hahahaha iya iya'' aku turun dari pohon sambil tertawa-tawa. Saat kakiku sudah menginjak tanah, Sarah mencubit lenganku kuat. Aku berteriak kesakitan. ''Rasain!'' ucapnya jutek. ''aku tuh capek tau manggil kamu, teriak-teriak kaya orang gila, tapi kamu malah pura2 ga dengar!''. Sarah ngerocos. ''Terussss????'' ucapku gak peduli sambil berjalan memasuki rumah. Sarah mendengus kesal lalu ia mengekorku dibelakang. Dan tiba-tiba saja ide busukku kembali muncul. Aku mempercepat langkahku ke arah pintu belakang. Dan setelah sampai diambang pintu, aku malambaikan tanganku ke arah Sarah. kemudian aku menutup pintunya, lalu menguncinya. ''REEEYYy!!'' aku tersenyum penuh kemenangan. **** Rey sialan. Aku terpaksa masuk kedalam melewati pintu depan. Kenapa sih dia selalu saja menjahiliku setiap aku datang kemari. Tingkahnya Tidak pernah berubah. Masih saja kaya anak kecil padahal umurnya kan sudah 16 tahun. Saat aku masuk kedalam rumah, aku melihat dia sedang merebahkan tubuhnya di atas sofa sambil memejamkan matanya. Karena masih kesal, aku mendatanginya diam-diam lalu menjewer telinganya. tapi belum sempat aku menjewer telinganya, dia sudah menepis tanganku duluan. ''walaupun mataku tertutup, aku bisa membaca gerak gerikmu'' ucapnya sambil tersenyum sinis. Bagaimana dia bisa tau? Aku benar2 kesal dibuatnya. lalu akupun ikut2 merebahkan tubuhku disebelahnya. ''kau menyebalkan!'' Dia terkekeh geli. ''kau mengesankan. Mengesankan untuk dijahili..'' aku mencubit perutnya lalu beranjak pergi kedalam kamar. Meninggalkan si anak menyebalkan itu mengumpat-ngumpat kesakitan sendirian. **** Keesokan paginya, aku terbangun karena Sarah menyiramiku dengan air. Aku kaget dan langsung marah-marah karena kesal. katanya Sarah lelah membangunkanku tapi aku tidak bangun-bangun. ''ngapain sih dibangunin?!'' tanyaku kesal ''ibu kamu suruh!'' ''ibu kamu suruh''aku membeo.''selalu saja begitu! Kenapa coba mesti pake air?! Liat, kasurnya jadi ikutan basah, kan?'' ''aku udah- ''ah terserah. Keluar aja deh kamu!'' Aku mengusirnya. Lalu Sarahpun keluar dari kamarku diakhir dengan bantingan pintu yg cukup keras. Aku menutup mukaku dengan bantal. Selesai mandi, aku keluar dari kamar berjalan menuju ruang makan. Tidak ada siapa-siapa disana. Bahkan diseluruh penjuru rumah ini pun tidak ada orang. Yang ada hanya kucing persiaanya ibu sedang tergolek malas di atas sofa ruang tengah. Tidak tahu mau ngapain, aku pun pergi kehalaman belakang rumah. Memanjat pohon besar kesayangnku, dan duduk diatas dahannya yang kokoh. Tapi saat hampir saja aku ingin duduk didahannya, aku terkejut melihat sarah ada disana. ''heh! Ngapain kamu disini?''. Sarah menoleh. ''eh ng... aku penasaran kenapa kamu suka duduk disini. Makanya aku coba manjat, Dan ternyata menyenangkan ya!'' ucapnya kaku. lalu aku naik, dan duduk disebelahnya. ''maaf ya yang tadi pagi...'' Aku melihat kearahnya. Wajahnya tertunduk dalam. ''soalnya kamu gak bangun-bangun sih...'' lanjutnya sambil sesekali melirikku. Aku tidak bicara. Hanya diam memandanginya saja. Sarah salah tingkah. ''ngomong dong Rey.. Jangan diliatin aja''ucapnya terdengar seperti bisikan diakhir kalimat. Aku terkekeh. Lucu sekali. Baiklah, kali ini aku berniat untuk menggodanya. Aku menggeser tubuhku agar lebih dekat dengannya. ''baik..aku memaafkanmu.. Tapi sebagai gantinya, aku meminta sebuah.......ciuman'' Aku mendekatkan wajahku kearahnya. Sepertinya dia kaget setengah mati. Wajanya memerah seketika. semakin dekat dekat dan semakin dekat. Sarah makin salah tingkah. Mau menghindarpun kepalanya sudah mentok di batang pohon. Sebisa mungkin aku menahan agar aku tidak tertawa. Dan akhirnya saat benar2 sudah terlalu dekat.......................................fuh! Aku meniup wajahnya. Lalu menjauhkan diriku dan tertawa terbahak bahak. Mulut Sarah menganga lebar. ''kena kau! Ha ha ha'' **** Aku malu setengah mati. Aku kira dia benar-benar akan menciumku. aku mengumpat pelan dan menutup wajahku dengan kedua tangan. ''sudah jangan malu begitu...hahaha'' Katanya masih tertawa-tawa. Aku merasakan tangannya mengacak-ngacak rambutku. Langsung saja ku menepisnya. ''kau benar2 menyebalkan!!''aku berteriak kesal lalu memuku-mukul lengannya sekuat yang aku bisa. Entah kenapa aku kesal sekali dengannya. Aku kesal karena dia menjahiliku sampai sebegitunya. Aku sampai ingin meanangis rasanya. ''sudah!'' Rey berhasil menahan tanganku. ''Sakit tau! Mukulnya kira-kira dong'' aku memasang muka jutek. Lalu berusaha menarik tanganku yang ditahan olehnya. Tapi dia menahannya terlalu erat. ''kayanya marah banget. Minta dicium beneran nih?'' Rey tersenyum jahil, sambil menaikkan kedua alisnya. pertanyaan yang berhasil bikin jantungku serasa mau copot. ''a..a..apa?!'' ucapku terbata-bata. ''eng...engak!'' ''hayoo ngaku...''. Rey terkikik geli. ''Enggak kok!'' ''Bener.....'' Rey medekatkan wajahnya lagi ke arahku. Aku gelagapan. ''R...rey...'' Rey semakin mendekatkan wajahnya ke arah ku. Aku bahkan bisa merasakan hembusan nafasnya. Semakin dekat dan semakin dekat. Aku memejamkan mataku erat2. Kenapa aku tidak menolakanya? Aku tidak tau! Lalu.....................cup. Rey mencium...keningku? Aku membuka mataku dan melihat Rey yang jarak wajahnya sangat dekat denganku, dia tersenyum manis sekali. ''Selesai... Jangan marah lagi yaa...'' katanya sambil melepaskan tanganku yang sedari tadi digenggamnya. Lalu bergegas turun meninggalkanku sendirian disini. **** Sejak kejadian itu, setiap saat aku jadi memikirkannya. Terkadang aku bahkan sampai tersenyum-senyum sendiri seperti orang gila. Terkadang aku juga suka mencuri-curi pandang ke arah Rey. Dan merasa sangat membosankan jika Rey sedang tidak ada di rumah. Dan.... Sejak kejadian itu Rey berubah. Rey tidak suka menjahiliku lagi. Rey jadi sering tidak ada dirumah. Jika berpas-pasan denganku dia hanya sekedar menyapaku dengan wajah sok cerianya itu. Dia tidak mengajakku berbicara. hari berganti hari Rey tidak kunjung berubah seperti dulu. Aku mulai merindukannya. Merindukkan kejahilannya. Aku tidak tahu kenapa aku merindukannya. Kenapa aku lebih memilih dia menjahiliku dari pada tidak peduli denganku. Padahal dulu-nya aku sangat ingin dia berhenti mengangguku setiap aku pergi berlibur kemari. Besok aku akan pulang. Soalnya liburan musim panas akan berakhir. Dan kami akan kembali masuk sekolah. Untuk pertama kalinya aku merasakan musim panas kali ini terlalu singkat. *** Aku menarik koperku berjalan keluar rumah. Berjalan mendekati ibuku, ibu Rey dan Rey yang sudah menungguku dari tadi didepan gerbang. ''baiklah... Taksi yang akan mengantarkan kita ke stasiun kereta sudah sampai... Kami pamit dulu ya'' ucap ibuku sambil berpelukan dengan ibunya Rey. Lalu ibuku memeluk Rey. Dan aku memeluk ibunya Rey. Setelah itu, ibuku berjalan masuk kedalam taksi. Dan sekarang aku sedang berhadap-hadapan dengan Rey. Rey memelukku. Aku membalasnya. Tapi terlalu singkat. Soalnya Rey langsung melepaskannya. ''sampai jumpa diliburan musim panas berikutnya'' katanya lembut. Aku tersenyum tipis. Lalu merogoh saku celanaku dan memberikannya selembar kertas yang terlipat dua. Rey menerimanya ragu-ragu dan akupun beranjak masuk kedalam taksi. Setelah taksi berjalan pergi, sampai aku didalam kereta api dan sampai aku kembali kerumahku, yang aku fikirkan nya bagaimana reaksi Rey ketika ia sudah membaca surat itu? *** ''aku pulang!!''. Aku mengusap-usap kedua telapak tanganku karena kedinginan. Musim Dingin kali ini serasa lebih dingin dari pada musim dingin sebelumnya. aku berjalan menuju ruang tengah dan mendapati....... ''Rey???'' ''hai sayang, kau sudah pulang? Lihat siapa yg datang, Rey berkunjung kerumah kita'' ucap ibu senang. ''tapi sayang ibunya tidak bisa datang'' ''oh baiklah, karena kau sudah pulang, kau saja yang menemani Rey. ibu mau pergi soalnya ada arisan. Ibu pergi dulu ya..'' Lalu ibuku pergi meninggalkan aku dan Rey dalam keheningan. Lama aku hanya berdiri, akhirnya aku memutuskan untuk duduk dihadapannya. ''hai'' sapaku canggung. Dia tersenyum ''Well, aku udah baca suratnya.. Maaf, dan teruma kasih..''ucapnya. Dan aku tidak mengerti. ''oh begitu... Apa kabar?''ucapku mengalihkan pembicaraan. ''tidak terlalu baik. kamu?'' ''kenapa? Aku baik'' Lama rey hanya diam. Lalu dia berkata pelan ''karena kau tidak ada dirumah..'' ''apa?'' ''karena kau...ng...aku merindukanmu..'' mendengar itu Aku hampir saja mati kena serangan jatung. ''kau sedang bercanda kan? aku tau itu. Itu kebiasaanmu'' kataku pura-pura tenang. ''kali ini aku serius!'' ''lalu kenapa....'' ''karena waktu itu aku sedang kacau. Sejak kejadian itu, Aneh rasanya jika aku dekat2 denganmu..'' ''aneh?'' ''ya..'' Lalu kehingan kembali menghantui kami. Lama sekali. Tiba2 saja Rey, menggenggam tanganku. Aku menatap kearahnya kaget. ''I love you Sarah. I keep asking my self why it has to be you. it needs a long time to know that you the most beautiful thing in my life'' ''maaf kalo kamarin-kemarin aku hanya diam gak ngomong apa-apa sama kamu. Itu karena aku cuman terlalu takut..'' aku merasa mataku mulai terasa panas. ''kamu gak lagi becanda kan?'' ucpku hampir manangis sangking senangnya. Rey tertawa. Lalu menggeleng mantap. bangkit dari duduknya. Berjalan ke arahku dan memelukku erat. ''I love you too'' ucapku didalam pelukannya. ''haha aku tau.. kan kamu udah tulis di surat..'' Aku mempererat pelukanku. Menghirup aroma rey dalam-dalam. Melepas kerinduan yang Sudah terpendam lama. Kau dan aku selamanya... 

Cupid Media, the Cupid Media Logo and MalaysianCupid.com are registered trademarks of Ecom Holdings Pty Ltd and used with permission by Cupid Media Pty Ltd.