Malaysian Girls who Speak English Very Well

HACKER SAFE certified sites prevent over 99.9% of hacker crime. Click to Verify - This site has chosen a thawte SSL Certificate to improve Web site security
  • Review your matches for free
  • Access to advanced messaging features
  • Trusted site backed by Cupid Media
1 - 20 of 100
vivian is from Malaysia

vivian (31)

Lokking for good man Johor Bahru, Johor, Malaysia
Seeking: Male 45 - 72 for Penpal
English ability: Very Good

I am not really good in talking about myself. Anyway I am down to earth, simple, open minded, determined and focus, when you get to know me you will get to discover more amazing qualities of me by yourself. I believe knowing person yourself is the best way to get to know someone

5

bozize is from Malaysia

bozize (32)

little african lady Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 30 - 99 for Penpal
English ability: Very Good

my name is price , i am from central African republic, i am here in Malaysia as a refugees because the situation in my country is not good. and i want meet nice people with good character. i am a simple lady, good understanding, good believer too.i am open for anyone who want share the culture and anyone who can also help me to know Asian culture. we can exchange and try to know each other better. DON'T BE SHY TO COME TO ME LET YOUR HEART TO BE OPEN. WOMEN OR MEN ARE WELCOME

5

kitty is from Malaysia

kitty (61)

looking for life partner Johor Bahru, Johor, Malaysia
Seeking: Male 50 - 58 for Penpal
English ability: Very Good

I like sports, travelling, music / dancing ,cactuses , coffee .........my apperance is attractive and look much younger than my age.I am passionate ,easy- going , open-minded yet sometimes conservative , active and talented in many fields , I teac

2

samara is from Malaysia

samara (41)

A nice and caring man Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 33 - 67 for Penpal
English ability: Very Good

It is hard to discribe yourself when you try to picture yourself for the others to judge you as a future life partner. It needs a entire life to know somebody and yet it is a ongoing process. We pick the good and outstanding qualities in a person and

bell  is from Malaysia

bell (27)

just want to makin a new friends Miri, Sarawak, Malaysia
Seeking: Male 24 - 35 for Penpal
English ability: Very Good

hmn.. Hai Im Bell ! JUst a simple life girl in a simple life.. Gosh Im new in here .. I dont kno how to put a make up or dress lik a girlie girl even i am a girl ( such ashamed fo me ) well leave me a text if you interested to kno me better :) have

2

teebastri is from Malaysia

teebastri (24)

Unpredictable Star! Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 19 - 26 for Penpal
English ability: Very Good

Hmmm hmmm, i am an ordinary girl with an extraordinary personality! My goal in life is to be a famous and successful bollywood movie director! Am an amiable person and easy going too, sometimes i can be very sensitive and can drive people go mad! I

5

Vinna is from Malaysia

Vinna (24)

The best thing about me is you :) Bukit Baru, Malacca, Malaysia
Seeking: Male 18 - 27 for Penpal
English ability: Very Good

Hi,I'm Vinna I Have No reason to explain myself and I'm not as quiet as people think believe it or not, i can get really loud and outgoing,more like a person who likes to goof around and have fun. I party a lot,its fun and I love it but that's not who I am. At my stupidest times i drink too mch and get fucked up,don't bother judging me on it. I pretty mch love shopping! I luv heels and I wear them wherever i go!!! I like to get things done in perfection,Imma perfectionist :D I describe my style in general with the word "simple and sexy".I Seriously listen to music all the time,how boring would life be without music???Acoustic, Alternative, Electro, Hardcore, Hip-Hop, Metal, Pop, Punk, Rock and Much More...Though I'm not perfect, i dont try to be I'm trying to be happy as I can with my life. I don't believe we're all that different,but I believe we're all special.For the moment I don't know where I'm going, but I'm on my way.=)

2

Renee is from Malaysia

Renee (54)

Love takes time but have faith...... Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 43 - 52 for Penpal
English ability: Very Good

Hi, I am an easy going person and will do my best for my loved ones. I love traveling and love to get to know what’s like to be in a different cultures and societies. I'm young in attitude, personality & looks and age is just a state of mind. I enj

4

sharon is from Malaysia

sharon (26)

.. Miri, Sarawak, Malaysia
Seeking: Male 19 - 24 for Penpal
English ability: Very Good

Hello everyone out there..I want to meet a friend out there that could always be there for me..A person that I can share something that's important..A human being that is full of love,patient,sense of humour and someone that i could call ' my friend

5

Nikki is from Malaysia

Nikki (28)

Everything has changed... Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 30 - 50 for Penpal
English ability: Very Good

"A man should love Her but dont understand Her, a woman should only understand Him but don't love Him". A girl should not do something when she is not suppose to. Therefore, worry about Her part and let the guy to worry about His part. I always se

Joyce is from Malaysia

Joyce (59)

Gentle asian looking for kind and... Melaka, Malacca, Malaysia
Seeking: Male 51 - 80 for Penpal
English ability: Very Good

Gentle, understanding, soft spoken, tolerant, kind, loving asian female. I have a son and am willing to relocate to another country if you are the right one for me. I am looking for love. Want a man who can take care of me and give me a good life.

Sunny is from Malaysia

Sunny (40)

Great company for Great life Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 27 - 36 for Penpal
English ability: Very Good

I possess very mixed personality.I"m funny and hyperactive but very sensitive and emotional as well, so sometimes I feel very gloomy..of course very seldom:)I like travelling, meeting new people and exploring new places..I'm glad that I've lived in T

5

Milly is from Malaysia

Milly (39)

Wish U Were Here! Kapit, Sarawak, Malaysia
Seeking: Male 30 - 45 for Penpal
English ability: Very Good

I am just the ordinary person who wants a great life with a great person. As long as we clicked and have the same intention in life then I am all yours and am willing to be with you wherever you are. See, I'm not so complicated though. I love goin

5

Joanna is from Malaysia

Joanna (40)

Just a girl looking for a boy to ... Klang, Selangor, Malaysia
Seeking: Male 30 - 47 for Penpal
English ability: Very Good

I’m not your typical Asian woman. As you can see from my pic, I look nothing like most of the girls on this site do – fair, petite, Oriental. That’s cos I’m a melting pot of European and Asian looks! So, I’m pretty realistic about my chances of meeti

5

Sharafina is from Malaysia

Sharafina (26)

Artist looking for 3 Sepang, Selangor, Malaysia
Seeking: Male 26 - 40 for Penpal
English ability: Very Good

Look, I am working in animation industry, but I still don't know what I want. I like drawing, writing, creating and all that, but who knows what I'll be doing for the rest of my life. I'm quiet and reserved in RL but I am more vocal in writing. Find

4

Annes is from Malaysia

Annes (22)

Come and get to know me.. Kuching, Sarawak, Malaysia
Seeking: Male 20 - 39 for Penpal
English ability: Very Good

Firstly, I'm a cheerful person and easy to get close but not to personal. Can be someone to rely on but not everything. I'm also an openheart person only for someone who can accept me as I am. I also really annoying sometime but not always. In general I can be your friend as long as you can accept me as I am.

shannahhannz is from Malaysia

shannahhannz (27)

HAI SEMUA ADD ME K Shah Alam, Selangor, Malaysia
Seeking: Male 23 - 32 for Penpal
English ability: Very Good

Sudah hampir berjam-jam aku duduk diatas pohon besar di halaman belakang rumahku. Tidak jelas pohon apa ini. Yang jelas pohon ini ukurannya besar dan sudah ada sejak pertama kali aku tinggal dirumah ini. aku memainkan harmonika pemberian nenek kemarin asal-asalan. Soalnya aku tidak tau cara memainkkanya. Dan aku heran kenapa nenek memberikannya pada ku. ''Rey! ayo turun! Disuruh sama ibumu! Soalnya udah sore!'' Aku menengok kebawah. Oh ternyata Sarah. Sepupuku yang setiap liburan musim panas, pasti akan berkunjung kemari. Dia pergi kemari bersama ibunya. ''hah??'' ucapku pura2 tak dengar. ''turuuuuunn!!'' teriaknnya terdengar kesal. Aku terkikik geli. ''aku tidak bisa mendengarmu, sarah! Suara mu kecil sekali!'' ''Turunnnnnnn!! kamu tuli ya?!'' ''hah? Guruuunn??'' ''Rey!!!'' ''hahahaha iya iya'' aku turun dari pohon sambil tertawa-tawa. Saat kakiku sudah menginjak tanah, Sarah mencubit lenganku kuat. Aku berteriak kesakitan. ''Rasain!'' ucapnya jutek. ''aku tuh capek tau manggil kamu, teriak-teriak kaya orang gila, tapi kamu malah pura2 ga dengar!''. Sarah ngerocos. ''Terussss????'' ucapku gak peduli sambil berjalan memasuki rumah. Sarah mendengus kesal lalu ia mengekorku dibelakang. Dan tiba-tiba saja ide busukku kembali muncul. Aku mempercepat langkahku ke arah pintu belakang. Dan setelah sampai diambang pintu, aku malambaikan tanganku ke arah Sarah. kemudian aku menutup pintunya, lalu menguncinya. ''REEEYYy!!'' aku tersenyum penuh kemenangan. **** Rey sialan. Aku terpaksa masuk kedalam melewati pintu depan. Kenapa sih dia selalu saja menjahiliku setiap aku datang kemari. Tingkahnya Tidak pernah berubah. Masih saja kaya anak kecil padahal umurnya kan sudah 16 tahun. Saat aku masuk kedalam rumah, aku melihat dia sedang merebahkan tubuhnya di atas sofa sambil memejamkan matanya. Karena masih kesal, aku mendatanginya diam-diam lalu menjewer telinganya. tapi belum sempat aku menjewer telinganya, dia sudah menepis tanganku duluan. ''walaupun mataku tertutup, aku bisa membaca gerak gerikmu'' ucapnya sambil tersenyum sinis. Bagaimana dia bisa tau? Aku benar2 kesal dibuatnya. lalu akupun ikut2 merebahkan tubuhku disebelahnya. ''kau menyebalkan!'' Dia terkekeh geli. ''kau mengesankan. Mengesankan untuk dijahili..'' aku mencubit perutnya lalu beranjak pergi kedalam kamar. Meninggalkan si anak menyebalkan itu mengumpat-ngumpat kesakitan sendirian. **** Keesokan paginya, aku terbangun karena Sarah menyiramiku dengan air. Aku kaget dan langsung marah-marah karena kesal. katanya Sarah lelah membangunkanku tapi aku tidak bangun-bangun. ''ngapain sih dibangunin?!'' tanyaku kesal ''ibu kamu suruh!'' ''ibu kamu suruh''aku membeo.''selalu saja begitu! Kenapa coba mesti pake air?! Liat, kasurnya jadi ikutan basah, kan?'' ''aku udah- ''ah terserah. Keluar aja deh kamu!'' Aku mengusirnya. Lalu Sarahpun keluar dari kamarku diakhir dengan bantingan pintu yg cukup keras. Aku menutup mukaku dengan bantal. Selesai mandi, aku keluar dari kamar berjalan menuju ruang makan. Tidak ada siapa-siapa disana. Bahkan diseluruh penjuru rumah ini pun tidak ada orang. Yang ada hanya kucing persiaanya ibu sedang tergolek malas di atas sofa ruang tengah. Tidak tahu mau ngapain, aku pun pergi kehalaman belakang rumah. Memanjat pohon besar kesayangnku, dan duduk diatas dahannya yang kokoh. Tapi saat hampir saja aku ingin duduk didahannya, aku terkejut melihat sarah ada disana. ''heh! Ngapain kamu disini?''. Sarah menoleh. ''eh ng... aku penasaran kenapa kamu suka duduk disini. Makanya aku coba manjat, Dan ternyata menyenangkan ya!'' ucapnya kaku. lalu aku naik, dan duduk disebelahnya. ''maaf ya yang tadi pagi...'' Aku melihat kearahnya. Wajahnya tertunduk dalam. ''soalnya kamu gak bangun-bangun sih...'' lanjutnya sambil sesekali melirikku. Aku tidak bicara. Hanya diam memandanginya saja. Sarah salah tingkah. ''ngomong dong Rey.. Jangan diliatin aja''ucapnya terdengar seperti bisikan diakhir kalimat. Aku terkekeh. Lucu sekali. Baiklah, kali ini aku berniat untuk menggodanya. Aku menggeser tubuhku agar lebih dekat dengannya. ''baik..aku memaafkanmu.. Tapi sebagai gantinya, aku meminta sebuah.......ciuman'' Aku mendekatkan wajahku kearahnya. Sepertinya dia kaget setengah mati. Wajanya memerah seketika. semakin dekat dekat dan semakin dekat. Sarah makin salah tingkah. Mau menghindarpun kepalanya sudah mentok di batang pohon. Sebisa mungkin aku menahan agar aku tidak tertawa. Dan akhirnya saat benar2 sudah terlalu dekat.......................................fuh! Aku meniup wajahnya. Lalu menjauhkan diriku dan tertawa terbahak bahak. Mulut Sarah menganga lebar. ''kena kau! Ha ha ha'' **** Aku malu setengah mati. Aku kira dia benar-benar akan menciumku. aku mengumpat pelan dan menutup wajahku dengan kedua tangan. ''sudah jangan malu begitu...hahaha'' Katanya masih tertawa-tawa. Aku merasakan tangannya mengacak-ngacak rambutku. Langsung saja ku menepisnya. ''kau benar2 menyebalkan!!''aku berteriak kesal lalu memuku-mukul lengannya sekuat yang aku bisa. Entah kenapa aku kesal sekali dengannya. Aku kesal karena dia menjahiliku sampai sebegitunya. Aku sampai ingin meanangis rasanya. ''sudah!'' Rey berhasil menahan tanganku. ''Sakit tau! Mukulnya kira-kira dong'' aku memasang muka jutek. Lalu berusaha menarik tanganku yang ditahan olehnya. Tapi dia menahannya terlalu erat. ''kayanya marah banget. Minta dicium beneran nih?'' Rey tersenyum jahil, sambil menaikkan kedua alisnya. pertanyaan yang berhasil bikin jantungku serasa mau copot. ''a..a..apa?!'' ucapku terbata-bata. ''eng...engak!'' ''hayoo ngaku...''. Rey terkikik geli. ''Enggak kok!'' ''Bener.....'' Rey medekatkan wajahnya lagi ke arahku. Aku gelagapan. ''R...rey...'' Rey semakin mendekatkan wajahnya ke arah ku. Aku bahkan bisa merasakan hembusan nafasnya. Semakin dekat dan semakin dekat. Aku memejamkan mataku erat2. Kenapa aku tidak menolakanya? Aku tidak tau! Lalu.....................cup. Rey mencium...keningku? Aku membuka mataku dan melihat Rey yang jarak wajahnya sangat dekat denganku, dia tersenyum manis sekali. ''Selesai... Jangan marah lagi yaa...'' katanya sambil melepaskan tanganku yang sedari tadi digenggamnya. Lalu bergegas turun meninggalkanku sendirian disini. **** Sejak kejadian itu, setiap saat aku jadi memikirkannya. Terkadang aku bahkan sampai tersenyum-senyum sendiri seperti orang gila. Terkadang aku juga suka mencuri-curi pandang ke arah Rey. Dan merasa sangat membosankan jika Rey sedang tidak ada di rumah. Dan.... Sejak kejadian itu Rey berubah. Rey tidak suka menjahiliku lagi. Rey jadi sering tidak ada dirumah. Jika berpas-pasan denganku dia hanya sekedar menyapaku dengan wajah sok cerianya itu. Dia tidak mengajakku berbicara. hari berganti hari Rey tidak kunjung berubah seperti dulu. Aku mulai merindukannya. Merindukkan kejahilannya. Aku tidak tahu kenapa aku merindukannya. Kenapa aku lebih memilih dia menjahiliku dari pada tidak peduli denganku. Padahal dulu-nya aku sangat ingin dia berhenti mengangguku setiap aku pergi berlibur kemari. Besok aku akan pulang. Soalnya liburan musim panas akan berakhir. Dan kami akan kembali masuk sekolah. Untuk pertama kalinya aku merasakan musim panas kali ini terlalu singkat. *** Aku menarik koperku berjalan keluar rumah. Berjalan mendekati ibuku, ibu Rey dan Rey yang sudah menungguku dari tadi didepan gerbang. ''baiklah... Taksi yang akan mengantarkan kita ke stasiun kereta sudah sampai... Kami pamit dulu ya'' ucap ibuku sambil berpelukan dengan ibunya Rey. Lalu ibuku memeluk Rey. Dan aku memeluk ibunya Rey. Setelah itu, ibuku berjalan masuk kedalam taksi. Dan sekarang aku sedang berhadap-hadapan dengan Rey. Rey memelukku. Aku membalasnya. Tapi terlalu singkat. Soalnya Rey langsung melepaskannya. ''sampai jumpa diliburan musim panas berikutnya'' katanya lembut. Aku tersenyum tipis. Lalu merogoh saku celanaku dan memberikannya selembar kertas yang terlipat dua. Rey menerimanya ragu-ragu dan akupun beranjak masuk kedalam taksi. Setelah taksi berjalan pergi, sampai aku didalam kereta api dan sampai aku kembali kerumahku, yang aku fikirkan nya bagaimana reaksi Rey ketika ia sudah membaca surat itu? *** ''aku pulang!!''. Aku mengusap-usap kedua telapak tanganku karena kedinginan. Musim Dingin kali ini serasa lebih dingin dari pada musim dingin sebelumnya. aku berjalan menuju ruang tengah dan mendapati....... ''Rey???'' ''hai sayang, kau sudah pulang? Lihat siapa yg datang, Rey berkunjung kerumah kita'' ucap ibu senang. ''tapi sayang ibunya tidak bisa datang'' ''oh baiklah, karena kau sudah pulang, kau saja yang menemani Rey. ibu mau pergi soalnya ada arisan. Ibu pergi dulu ya..'' Lalu ibuku pergi meninggalkan aku dan Rey dalam keheningan. Lama aku hanya berdiri, akhirnya aku memutuskan untuk duduk dihadapannya. ''hai'' sapaku canggung. Dia tersenyum ''Well, aku udah baca suratnya.. Maaf, dan teruma kasih..''ucapnya. Dan aku tidak mengerti. ''oh begitu... Apa kabar?''ucapku mengalihkan pembicaraan. ''tidak terlalu baik. kamu?'' ''kenapa? Aku baik'' Lama rey hanya diam. Lalu dia berkata pelan ''karena kau tidak ada dirumah..'' ''apa?'' ''karena kau...ng...aku merindukanmu..'' mendengar itu Aku hampir saja mati kena serangan jatung. ''kau sedang bercanda kan? aku tau itu. Itu kebiasaanmu'' kataku pura-pura tenang. ''kali ini aku serius!'' ''lalu kenapa....'' ''karena waktu itu aku sedang kacau. Sejak kejadian itu, Aneh rasanya jika aku dekat2 denganmu..'' ''aneh?'' ''ya..'' Lalu kehingan kembali menghantui kami. Lama sekali. Tiba2 saja Rey, menggenggam tanganku. Aku menatap kearahnya kaget. ''I love you Sarah. I keep asking my self why it has to be you. it needs a long time to know that you the most beautiful thing in my life'' ''maaf kalo kamarin-kemarin aku hanya diam gak ngomong apa-apa sama kamu. Itu karena aku cuman terlalu takut..'' aku merasa mataku mulai terasa panas. ''kamu gak lagi becanda kan?'' ucpku hampir manangis sangking senangnya. Rey tertawa. Lalu menggeleng mantap. bangkit dari duduknya. Berjalan ke arahku dan memelukku erat. ''I love you too'' ucapku didalam pelukannya. ''haha aku tau.. kan kamu udah tulis di surat..'' Aku mempererat pelukanku. Menghirup aroma rey dalam-dalam. Melepas kerinduan yang Sudah terpendam lama. Kau dan aku selamanya... 

Tara is from Malaysia

Tara (23)

I'm SiNGLE Not COMMiTTED Just Res... Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 19 - 27 for Penpal
English ability: Very Good

Well imma Total Bipolar Gurl !!! And A Big Time MOOD Swinger ~~~ ~ Sometimes i'm an ANGEL SometimeS i'm a DEVIL, Sometimes U'll HATE Me and Sometimes You Can't Just Stop LOVING ME ~ ~ Sometimes i'm SWEET Sometimes i'm BITTER, Sometimes i'm ADORABLE Sometimes ill be an ASS ~~ But No Matter What U think About Me I Am WHO I am ~!!! And NO One Can Change That !! =) ♥ ♥ I Am One Of A Kind Tat U Will Never Find ♥ ♥

2

Ummi is from Malaysia

Ummi (27)

Looking for someone to see the wo... Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 26 - 35 for Penpal
English ability: Very Good

I am a very independent girl who loves to travel, has big dreams, and is always eager to learn and experience...there are just so many things that I want to do, yet so little time. Life's too short so I just want to listen to my heart and live my life to the max! I'm the kind that, once I've fixed my mind on something, there's no stopping me. I wouldn't mind surviving solely on bread and butter for months on end (which I've done, actually), so I could save for that next trip. I'm most of the time a quiet person, but would enjoy the occasional parties. Although I'm not very career-oriented, I do take whatever job that I have pretty seriously, and I certainly do not enjoy sitting at home unemployed for any longer than one month--I always need to have something to do. I also love books, and animals, particularly cats.

2

Rae is from Malaysia

Rae (35)

Hi I come in peace :D Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
Seeking: Male 28 - 40 for Penpal
English ability: Very Good

I would like to think myself as a free spirit. I grew up in a smalltown, with a beach just across home. I enjoy movies and music. I could lose track of time when I'm in a bookstore and I love playing sports. Dogs is a huge part of my life. Seeing my

Cupid Media, the Cupid Media Logo and MalaysianCupid.com are registered trademarks of Ecom Holdings Pty Ltd and used with permission by Cupid Media Pty Ltd.