Malaysian Girls who went to High School

HACKER SAFE certified sites prevent over 99.9% of hacker crime. Click to Verify - This site has chosen a thawte SSL Certificate to improve Web site security
  • Review your matches for free
  • Access to advanced messaging features
  • Trusted site backed by Cupid Media
1 - 20 of 100

4

Globetrotter is from Malaysia

Globetrotter (40)

Globetrotter seeks soul mate Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
Seeking: Male 27 - 45 for Penpal
Education: High School

I am a unique woman with a lot of Dynamic. My religion is traveling but returning home is wonderful too. Family and friends are a very high priority in my life. I seek things that make me happy in life such as good food, Salsa, water skiing, exercise

5

Lenny is from Malaysia

Lenny (36)

Looking For Someone Who Knows Rea... Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 30 - 40 for Penpal
Education: High School

About me:- Simple and a very natural woman, Smart, Talented, Creative, Independent, Intelligent, Loving, Caring, Friendly, Approachable, Sensitive, Fragile, Humble, Down to Earth (but depends on limit) Kind hearted Straight forward…

5

Annie is from Malaysia

Annie (51)

Looking for my Life Partner Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 40 - 71 for Penpal
Education: High School

Cheerful, Down to earth and Optimistic Hi... friends describe me as out going unfortunately I'm just the reverse. Most of my friends complimented me as Jovial (a happy sounding person most of the time), freindly and cheeky. Basically I feel happy most of the time cos I'm surrounded with lovely people who loves and pampers me alot likewise I treat them the same. I am actively involved in social work and I find it very interesting and rewarding at the end of the day when I can contribute a little to the needies and they repay me with a SMILE.... I am a believer and staunch advocator that "touching" is a very effective and affirmative means of communication and relating between soulmates.Similar personality. Most importantly someone who really loves and pampers me alot. understanding, caring, faithful and untempremented. A sincere gentleman who is also seeking a soulmate/companion to relate to for long term.One who values long term relationship/partnership and friendship.He has both career and financilly stable

2

Sharon is from Malaysia

Sharon (59)

There's something good in every d... George Town, Pulau Pinang, Malaysia
Seeking: Male 53 - 68 for Penpal
Education: High School

I'm an extrovert, who is very social and positive. I like to talk a lot, laugh a lot. I like cooking, cycling and gardening. I have two cute rescued dogs living with me, and have friends visit me quite often, but other than that, I feel pretty lonely. It'll be nice to have a companion. :)

5

Rae is from Malaysia

Rae (31)

If you read to the end, you'll ha... Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
Seeking: Male for Penpal
Education: High School

I'm pretty quiet some days, and very noisy some days. Love people who can make me laugh and have a great sense of humour. I'm a very playful person most of the time, with the exception when I am being serious. I love body art, have a few tattoos of my own and some piercings. Love taking random drives, watching the rain, reading a book or just bumming around the house with my dogs :-D

5

Ayesha is from Malaysia

Ayesha (32)

Coffee Addict! Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 28 - 35 for Penpal
Education: High School

People that don't know me think I'm shy People that do know me wish I were. Good Girls are only Bad girls who did not get caught!! For once I want to be taken as I am and not as I'm portrayed. My sense of humor is probably a little dark, but i do love to laugh. I can be totally crazy when i open up, but i rarely do..To people i don't know they think im a SNob, (PEople! God gave me this arrogant features).i am bit manipulative- but i wouldn't be me without my flaws!

Celeste is from Malaysia

Celeste (25)

Came here just to meet new people... Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
Seeking: Male 18 - 26 for Penpal
Education: High School

Normal girl with a normal life who loves to dance. 3 I can't reply mails or messages here so p (: Quiet but once you get to know me, I'll be blah blah blah. Really loves to dance. Outgoing. Honest to the core. Sensitive. Thats me. w

5

Catherine  is from Malaysia

Catherine (35)

Looking for love..Is it you? Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 27 - 40 for Penpal
Education: High School

I'm a happy-go-lucky, friendly, easy-going, bubbly, cheerful Chinese Asian from Kuala Lumpur, Malaysia that loves good food, a good laugh, love movies, shopping, singing karaoke, photography, traveling & drawing. Am ready to meet new people, to be friends with, a relationship or even a marriage..Maybe it's you? :D So let's keep in touch! By the way, i am not a paid member here, therefore i will only be able to chat and contact you if you are a paid member!

5

Joyce is from Malaysia

Joyce (41)

to see is to believe Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 40 - 80 for Penpal
Education: High School

evrybody say im a good friend but i dont know the people who doesnt know how my character is...well im just a simple girl im not very pretty as u see in my picture in my profile...but i can assure that im a good person..still finding the ryt guy for me,i dont like a liar man & promising so many things to woman..i want to love 1 man only..im good if the person is good also to me.

Nadia  is from Malaysia

Nadia (44)

catch me if you can Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 35 - 40 for Penpal
Education: High School

I am a young, enthusiastic, funny, down to earth , easygoing woman, responsible, full of energy who spent a part of his life travelling all over the world. i love cooking all sort of food , i like listening to classical music. I think that life shou

2

CoCo is from Malaysia

CoCo (49)

Life Is A Journey, Would You Walk... Johor Bahru, Johor, Malaysia
Seeking: Male 38 - 50 for Penpal
Education: High School

I am Malaysian Chinese, a both quiet and active person, who love travelling, outdoor activites and soft sentimental music, I am a simple person and enjoy simple things and I have freinds say that I have the sense of English Classic Humour.. LOL..W

4

Annes is from Malaysia

Annes (22)

Come and get to know me.. Kuching, Sarawak, Malaysia
Seeking: Male 20 - 39 for Penpal
Education: High School

Firstly, I'm a cheerful person and easy to get close but not to personal. Can be someone to rely on but not everything. I'm also an openheart person only for someone who can accept me as I am. I also really annoying sometime but not always. In general I can be your friend as long as you can accept me as I am.

shannahhannz is from Malaysia

shannahhannz (27)

HAI SEMUA ADD ME K Shah Alam, Selangor, Malaysia
Seeking: Male 23 - 32 for Penpal
Education: High School

Sudah hampir berjam-jam aku duduk diatas pohon besar di halaman belakang rumahku. Tidak jelas pohon apa ini. Yang jelas pohon ini ukurannya besar dan sudah ada sejak pertama kali aku tinggal dirumah ini. aku memainkan harmonika pemberian nenek kemarin asal-asalan. Soalnya aku tidak tau cara memainkkanya. Dan aku heran kenapa nenek memberikannya pada ku. ''Rey! ayo turun! Disuruh sama ibumu! Soalnya udah sore!'' Aku menengok kebawah. Oh ternyata Sarah. Sepupuku yang setiap liburan musim panas, pasti akan berkunjung kemari. Dia pergi kemari bersama ibunya. ''hah??'' ucapku pura2 tak dengar. ''turuuuuunn!!'' teriaknnya terdengar kesal. Aku terkikik geli. ''aku tidak bisa mendengarmu, sarah! Suara mu kecil sekali!'' ''Turunnnnnnn!! kamu tuli ya?!'' ''hah? Guruuunn??'' ''Rey!!!'' ''hahahaha iya iya'' aku turun dari pohon sambil tertawa-tawa. Saat kakiku sudah menginjak tanah, Sarah mencubit lenganku kuat. Aku berteriak kesakitan. ''Rasain!'' ucapnya jutek. ''aku tuh capek tau manggil kamu, teriak-teriak kaya orang gila, tapi kamu malah pura2 ga dengar!''. Sarah ngerocos. ''Terussss????'' ucapku gak peduli sambil berjalan memasuki rumah. Sarah mendengus kesal lalu ia mengekorku dibelakang. Dan tiba-tiba saja ide busukku kembali muncul. Aku mempercepat langkahku ke arah pintu belakang. Dan setelah sampai diambang pintu, aku malambaikan tanganku ke arah Sarah. kemudian aku menutup pintunya, lalu menguncinya. ''REEEYYy!!'' aku tersenyum penuh kemenangan. **** Rey sialan. Aku terpaksa masuk kedalam melewati pintu depan. Kenapa sih dia selalu saja menjahiliku setiap aku datang kemari. Tingkahnya Tidak pernah berubah. Masih saja kaya anak kecil padahal umurnya kan sudah 16 tahun. Saat aku masuk kedalam rumah, aku melihat dia sedang merebahkan tubuhnya di atas sofa sambil memejamkan matanya. Karena masih kesal, aku mendatanginya diam-diam lalu menjewer telinganya. tapi belum sempat aku menjewer telinganya, dia sudah menepis tanganku duluan. ''walaupun mataku tertutup, aku bisa membaca gerak gerikmu'' ucapnya sambil tersenyum sinis. Bagaimana dia bisa tau? Aku benar2 kesal dibuatnya. lalu akupun ikut2 merebahkan tubuhku disebelahnya. ''kau menyebalkan!'' Dia terkekeh geli. ''kau mengesankan. Mengesankan untuk dijahili..'' aku mencubit perutnya lalu beranjak pergi kedalam kamar. Meninggalkan si anak menyebalkan itu mengumpat-ngumpat kesakitan sendirian. **** Keesokan paginya, aku terbangun karena Sarah menyiramiku dengan air. Aku kaget dan langsung marah-marah karena kesal. katanya Sarah lelah membangunkanku tapi aku tidak bangun-bangun. ''ngapain sih dibangunin?!'' tanyaku kesal ''ibu kamu suruh!'' ''ibu kamu suruh''aku membeo.''selalu saja begitu! Kenapa coba mesti pake air?! Liat, kasurnya jadi ikutan basah, kan?'' ''aku udah- ''ah terserah. Keluar aja deh kamu!'' Aku mengusirnya. Lalu Sarahpun keluar dari kamarku diakhir dengan bantingan pintu yg cukup keras. Aku menutup mukaku dengan bantal. Selesai mandi, aku keluar dari kamar berjalan menuju ruang makan. Tidak ada siapa-siapa disana. Bahkan diseluruh penjuru rumah ini pun tidak ada orang. Yang ada hanya kucing persiaanya ibu sedang tergolek malas di atas sofa ruang tengah. Tidak tahu mau ngapain, aku pun pergi kehalaman belakang rumah. Memanjat pohon besar kesayangnku, dan duduk diatas dahannya yang kokoh. Tapi saat hampir saja aku ingin duduk didahannya, aku terkejut melihat sarah ada disana. ''heh! Ngapain kamu disini?''. Sarah menoleh. ''eh ng... aku penasaran kenapa kamu suka duduk disini. Makanya aku coba manjat, Dan ternyata menyenangkan ya!'' ucapnya kaku. lalu aku naik, dan duduk disebelahnya. ''maaf ya yang tadi pagi...'' Aku melihat kearahnya. Wajahnya tertunduk dalam. ''soalnya kamu gak bangun-bangun sih...'' lanjutnya sambil sesekali melirikku. Aku tidak bicara. Hanya diam memandanginya saja. Sarah salah tingkah. ''ngomong dong Rey.. Jangan diliatin aja''ucapnya terdengar seperti bisikan diakhir kalimat. Aku terkekeh. Lucu sekali. Baiklah, kali ini aku berniat untuk menggodanya. Aku menggeser tubuhku agar lebih dekat dengannya. ''baik..aku memaafkanmu.. Tapi sebagai gantinya, aku meminta sebuah.......ciuman'' Aku mendekatkan wajahku kearahnya. Sepertinya dia kaget setengah mati. Wajanya memerah seketika. semakin dekat dekat dan semakin dekat. Sarah makin salah tingkah. Mau menghindarpun kepalanya sudah mentok di batang pohon. Sebisa mungkin aku menahan agar aku tidak tertawa. Dan akhirnya saat benar2 sudah terlalu dekat.......................................fuh! Aku meniup wajahnya. Lalu menjauhkan diriku dan tertawa terbahak bahak. Mulut Sarah menganga lebar. ''kena kau! Ha ha ha'' **** Aku malu setengah mati. Aku kira dia benar-benar akan menciumku. aku mengumpat pelan dan menutup wajahku dengan kedua tangan. ''sudah jangan malu begitu...hahaha'' Katanya masih tertawa-tawa. Aku merasakan tangannya mengacak-ngacak rambutku. Langsung saja ku menepisnya. ''kau benar2 menyebalkan!!''aku berteriak kesal lalu memuku-mukul lengannya sekuat yang aku bisa. Entah kenapa aku kesal sekali dengannya. Aku kesal karena dia menjahiliku sampai sebegitunya. Aku sampai ingin meanangis rasanya. ''sudah!'' Rey berhasil menahan tanganku. ''Sakit tau! Mukulnya kira-kira dong'' aku memasang muka jutek. Lalu berusaha menarik tanganku yang ditahan olehnya. Tapi dia menahannya terlalu erat. ''kayanya marah banget. Minta dicium beneran nih?'' Rey tersenyum jahil, sambil menaikkan kedua alisnya. pertanyaan yang berhasil bikin jantungku serasa mau copot. ''a..a..apa?!'' ucapku terbata-bata. ''eng...engak!'' ''hayoo ngaku...''. Rey terkikik geli. ''Enggak kok!'' ''Bener.....'' Rey medekatkan wajahnya lagi ke arahku. Aku gelagapan. ''R...rey...'' Rey semakin mendekatkan wajahnya ke arah ku. Aku bahkan bisa merasakan hembusan nafasnya. Semakin dekat dan semakin dekat. Aku memejamkan mataku erat2. Kenapa aku tidak menolakanya? Aku tidak tau! Lalu.....................cup. Rey mencium...keningku? Aku membuka mataku dan melihat Rey yang jarak wajahnya sangat dekat denganku, dia tersenyum manis sekali. ''Selesai... Jangan marah lagi yaa...'' katanya sambil melepaskan tanganku yang sedari tadi digenggamnya. Lalu bergegas turun meninggalkanku sendirian disini. **** Sejak kejadian itu, setiap saat aku jadi memikirkannya. Terkadang aku bahkan sampai tersenyum-senyum sendiri seperti orang gila. Terkadang aku juga suka mencuri-curi pandang ke arah Rey. Dan merasa sangat membosankan jika Rey sedang tidak ada di rumah. Dan.... Sejak kejadian itu Rey berubah. Rey tidak suka menjahiliku lagi. Rey jadi sering tidak ada dirumah. Jika berpas-pasan denganku dia hanya sekedar menyapaku dengan wajah sok cerianya itu. Dia tidak mengajakku berbicara. hari berganti hari Rey tidak kunjung berubah seperti dulu. Aku mulai merindukannya. Merindukkan kejahilannya. Aku tidak tahu kenapa aku merindukannya. Kenapa aku lebih memilih dia menjahiliku dari pada tidak peduli denganku. Padahal dulu-nya aku sangat ingin dia berhenti mengangguku setiap aku pergi berlibur kemari. Besok aku akan pulang. Soalnya liburan musim panas akan berakhir. Dan kami akan kembali masuk sekolah. Untuk pertama kalinya aku merasakan musim panas kali ini terlalu singkat. *** Aku menarik koperku berjalan keluar rumah. Berjalan mendekati ibuku, ibu Rey dan Rey yang sudah menungguku dari tadi didepan gerbang. ''baiklah... Taksi yang akan mengantarkan kita ke stasiun kereta sudah sampai... Kami pamit dulu ya'' ucap ibuku sambil berpelukan dengan ibunya Rey. Lalu ibuku memeluk Rey. Dan aku memeluk ibunya Rey. Setelah itu, ibuku berjalan masuk kedalam taksi. Dan sekarang aku sedang berhadap-hadapan dengan Rey. Rey memelukku. Aku membalasnya. Tapi terlalu singkat. Soalnya Rey langsung melepaskannya. ''sampai jumpa diliburan musim panas berikutnya'' katanya lembut. Aku tersenyum tipis. Lalu merogoh saku celanaku dan memberikannya selembar kertas yang terlipat dua. Rey menerimanya ragu-ragu dan akupun beranjak masuk kedalam taksi. Setelah taksi berjalan pergi, sampai aku didalam kereta api dan sampai aku kembali kerumahku, yang aku fikirkan nya bagaimana reaksi Rey ketika ia sudah membaca surat itu? *** ''aku pulang!!''. Aku mengusap-usap kedua telapak tanganku karena kedinginan. Musim Dingin kali ini serasa lebih dingin dari pada musim dingin sebelumnya. aku berjalan menuju ruang tengah dan mendapati....... ''Rey???'' ''hai sayang, kau sudah pulang? Lihat siapa yg datang, Rey berkunjung kerumah kita'' ucap ibu senang. ''tapi sayang ibunya tidak bisa datang'' ''oh baiklah, karena kau sudah pulang, kau saja yang menemani Rey. ibu mau pergi soalnya ada arisan. Ibu pergi dulu ya..'' Lalu ibuku pergi meninggalkan aku dan Rey dalam keheningan. Lama aku hanya berdiri, akhirnya aku memutuskan untuk duduk dihadapannya. ''hai'' sapaku canggung. Dia tersenyum ''Well, aku udah baca suratnya.. Maaf, dan teruma kasih..''ucapnya. Dan aku tidak mengerti. ''oh begitu... Apa kabar?''ucapku mengalihkan pembicaraan. ''tidak terlalu baik. kamu?'' ''kenapa? Aku baik'' Lama rey hanya diam. Lalu dia berkata pelan ''karena kau tidak ada dirumah..'' ''apa?'' ''karena kau...ng...aku merindukanmu..'' mendengar itu Aku hampir saja mati kena serangan jatung. ''kau sedang bercanda kan? aku tau itu. Itu kebiasaanmu'' kataku pura-pura tenang. ''kali ini aku serius!'' ''lalu kenapa....'' ''karena waktu itu aku sedang kacau. Sejak kejadian itu, Aneh rasanya jika aku dekat2 denganmu..'' ''aneh?'' ''ya..'' Lalu kehingan kembali menghantui kami. Lama sekali. Tiba2 saja Rey, menggenggam tanganku. Aku menatap kearahnya kaget. ''I love you Sarah. I keep asking my self why it has to be you. it needs a long time to know that you the most beautiful thing in my life'' ''maaf kalo kamarin-kemarin aku hanya diam gak ngomong apa-apa sama kamu. Itu karena aku cuman terlalu takut..'' aku merasa mataku mulai terasa panas. ''kamu gak lagi becanda kan?'' ucpku hampir manangis sangking senangnya. Rey tertawa. Lalu menggeleng mantap. bangkit dari duduknya. Berjalan ke arahku dan memelukku erat. ''I love you too'' ucapku didalam pelukannya. ''haha aku tau.. kan kamu udah tulis di surat..'' Aku mempererat pelukanku. Menghirup aroma rey dalam-dalam. Melepas kerinduan yang Sudah terpendam lama. Kau dan aku selamanya... 

3

Lynn is from Malaysia

Lynn (26)

Looking for a love and Friends.. Victoria, Labuan, Malaysia
Seeking: Male 18 - 40 for Penpal
Education: High School

I'm Lynn, From Malaysia, I'm half Malaysian and half Filipino...Caring, Romantic,Decent, Loveable..very nice person, easy going, very warm. I enjoy cooking and Jogging to stay healthy and fit...My body figure is slim and thin..LOL..I love making frie

Aisha Binti is from Malaysia

Aisha Binti (31)

Simple Gal from Overall Melaka, Malacca, Malaysia
Seeking: Male 28 - 38 for Penpal
Education: High School

i am simple, honest, like children and go out. Have my own job, very sutesfy with and hope for a nice guy, who can aford lady like me. Pls don't contact me with sex excort or something similar. Student boys or stingy men please understand, it's just wrong to contact a gal, who want to be appeased. If you like go out, some longer caraoke or even pup, i would love to know about you, but before plz write about yourself a bit exact and clear. 

2

Syafiqa is from Malaysia

Syafiqa (23)

Chill's Always. Shah Alam, Selangor, Malaysia
Seeking: Male 20 - 30 for Penpal
Education: High School

Hai...nama saya Syafiqa Maulad Hj Zulkifly. Saya di sini ingin mencara kawan dan suami yg sehidup dan semati dgn saya... Saya tak suka bergadoh,saya tak suka bertengkar,saya tak suka buat orang marah.Tapi,saya ni kuat cemburu,penyayang,ambil berat,dan kuat terasa. Hehe,biasa la,anak gadis katakan,hehehe :D...

PheonixErA16 is from Malaysia

PheonixErA16 (22)

About me Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Seeking: Male 19 - 26 for Penpal
Education: High School

Hi , I love the combination the color of pink + white. I'm the type of person that constantly smile & bounces around.like I skip instead of walk, wear bright colors, have short messy hair and giggles really girlishly. I am very random. I hate neg

5

Jennliyn is from Malaysia

Jennliyn (24)

no games Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 35 - 50 for Penpal
Education: High School

hi im jennilyn 20 years old . I have one sister im older than her she is 19 years old we only two. my mother name Nilda and my steph father is Alex. im in broken family but not means in my entire life i will be same like what my family . Before i taking up B.S.I.T means Bachelor of Science and Information Technology but i stop studying in 2nd year college because of financial problem, i experience to work in fastfood like jolibee, in philippines to support my studying and waitress in Small restaurant but cannot afford to continue my study because the money is not enough. I like going out with my friends and family like bonding together. i like color pink, red, black and purple. the way i dress, i like fitted clothes :) i like playing bad minthon. im here in malaysia because of my friend she tell me maybe i can get good job here so i agree to with her. my nationality is philippines i join here in this site maybe i can find sincere guys. not for games but i think some like games . i know how to play games so be careful.

Christiana A is from Malaysia

Christiana A (35)

im just my self Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male for Penpal
Education: High School

I am a lady of faith, and focus, i have my mission ahead of me, and really want to achieve my vision, my mission, and my desire by making them comes to past. what are my mission? is to have the right man of my life, and live the rest of my life with

5

JACQUELINE is from Malaysia

JACQUELINE (53)

JACKIE FROM MALAYSIA Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Seeking: Male 47 - 55 for Penpal
Education: High School

PLS TAKE NOTE ....IF YOU ACCOUNT IS STANDARD ... PLS DO NOT SEND ME ANYN MESSAGE BECAUSE I CANT READ OR REPLY YOUR MESSAGE AND PLS ATTACHED WITH PICTURE ... IF NOT, YOUR MESSAGE WILL BE IGNORED AND I M ONLY INTERESTED IN WHITE FOREIGNER GUY AND A

Cupid Media, the Cupid Media Logo and MalaysianCupid.com are registered trademarks of Ecom Holdings Pty Ltd and used with permission by Cupid Media Pty Ltd.